დედოფლისწყაროს მუნიციპალიტეტის სოფელ ხორნაბუჯის საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი რუსუდან გონაშვილი

არსებითი სახელი - სამოდელო გაკვეთილის გეგმა კოლეგებისათვის

Posted by rusagonashvili@gmail.com

13 коммент.:

  1. მარინე

    მაღალი კლასი!

  1. daria tabatadze

    შესანიშნავია. ეს არის მოდელი, ფორმატი, რომელიც შესაძლებელია მოვარგოთ სხვა სახელებსაც. მადლობა რუსას

  1. marine khabazis porffolio

    საინტერესო, მარტივი და გენიალური....სიამოვნებით გამოვიყენებ(სანამ არ მასწავლით კეთებას....)

  1. rusagonashvili@gmail.com

    მადლობა, კოლეგებოოოო! <3

  1. ninokvimsadze

    ყოჩაღ! საოცარია!

  1. mananabakradze1@gmail.com

    შესანიშნავია,გმადლობ,რუსა!!!

  1. mananalomsadze

    ძალიან მომეწონა,საოცარი ცანაფიქრია,ერთ გაკვეთილზე მოასწრებ?

  1. ნათია

    ქალბატონო რუსუდან,თქვენს მიერ გაკეთებული რესურსი რას ემსახურება(მასწავლებლებს ხელს შეუწყობს სწორად დაგეგმონ გაკვეთილი თუ სხვა...) ?საგაკვეთილო პროცესში როგორ უნდა გამოიყენოს მასწავლებელმა?და თან ენას ლიტერატურასთან ინტეგრირების გარეშე რომ ვერ ვასწავლით? ანუ იმის თქმა მინდა როგორ გამოვიყენოთ პრაქტიკულად და პრაგმატულად თქვენს მიერ შექმნილი რესურსი?მეც მინდა რაღაც ენობრივი საკითხები ცალკე ლიტერატურისაგან გამოცალკევებით ვასწავლო,მაგრამ ამის საშუალებას ეროვნული სასწავლო გეგმა არ მაძლევს.ძალიან საინტერესო იქნება თქვენი კომენტარები.რატომღაც კრიტიკული დამოკიდებულებისგან ყველა თავს იკავებს,არადა მასწავლებლებს შეფასების დროს არავინ დაგვინდობს...

  1. rusagonashvili@gmail.com

    ჩემ მიერ გაკეთებული რესურსი ზუსტად იმას ემსახურება, რასაც მისი სახელი გულისხმობს-თვალნათლივ ნახონ, როგორ შეიძლება თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებით გაკვეთილის დაგეგმვა და წარმართვა, ზოგად სიტყვიერ რჩევა-მითითებებს ვარჩიე, კონკრეტული ნიმუში მეჩვენებინა. თუ როგორ გამოიყენებენ, ეს მათი გადასაწყვეტია, რა თქმა უნდა, ეს არ გულისხმობს იმას, რომ შეუძლიათ მიისაკუთრონ და თავისად გაასაღონ :) ეს მე არაფერს დამაკლებს, მაგრამ არაეთიკურია :) თუ გსურთ, გამოცალკევებით ასწავლოთ რაიმე ენობრივი საკითხი, ასწავლეთ, ეს თქვენი გადასაწყვეტია, სახელმძღვანელოში დათმობილ ენობრივ საკითხებს ინტეგრირებულად ასწავლით ლიტერატურასთან თუ ცალკე, მთვარია, ესეგეთი განსაზღვრულ შედეგზე გახვიდეთ, ისე დაგეგმეთ თქვენი გაკვეთილები, როგორც მოსწავლეთა საჭიროება მოითხოვს. თუ კონკრეტულად მეტყვით, რასთან გაქვთ კრიტიკული დამოკიდებულება, უფრო ზუსტად გიპასუხებთ ყველაფერზე და ნუ გგონიათ, რომ მხოლოდ მაქებენ და მადიდებენ, კრიტიკა და შენიშვნაც არაა ჩემთვის უცხო პ.ს. სულაც არ იყო ადვილი ამ ფორმატში სრულყოფილი გაკვეთილის დაგეგმვა და აწყობა კოლეგებისთვის, ზოგი თავისთვის არ აკეთებს და გული მწყდება, თუ გასაგებად ვერ ავხსენი და დაგანახეთ მისი შექმნის მიზანი და დანიშნულება

  1. m

    მადლობა , რუსა, ძალიან მომეწონა. მაგრამ ამ ხალხის ვერ გავიგე.. ნუთუ ვერ უნდა გაიგონ, რომ ასეთი ნიმუში სიტყვიერ რჩევაზე უკეთესია. , რაც მოგეწონება, გაითვალისწინე შენს გაკვეთილზე, თუ არა და ვინ გაძალებს. აი, მისაკუთრება კი მხოლოდ არაეთიკური კი არა/ეს რბილად ნათქვამია/ უსინდისობაა. ეს მასწავლებელმა არ უნდა იკადროს. ასეთები მაჩანჩალა, ჩამორჩენილ მოსწავლეებს მაგონებენ, გაძრომას რომ ცდილობენ და ფრიადოსნებისაგან იწერენ. . რუსა , მოგიკითხავ და მიხარია, ჩემი ფ/ბ მეგობარი რომ ხარ. წაუკითხავს არ ვუშვებ არაფერს, რასაც თქვენ დებთ. თუმცა , ეს სულაც არ ნიშნავს იმას, რომ ყველაფერს ზუსტად ისე გავაკეთებ.




  1. Unknown

    ქალბატონო რუსა, აღფრთოვანებული ვარ თქვენი ნამუშევრებით. რომელიც ავტორის ინტელექტუალურ შესაძლებლობებზე მეტყველებს. სწორედ თქვენისთანა პროფესიონალები უნდა იყვნენ მენტორები, რომ მთელი მონდომებითა და პასუხისმგებლობთ გადასცენ სიახლეები, როგორც მასწავლებლებს, ასევე მოსწავლეებს. წარმატებებს გისურვებთ, ჩემო კარგო.

  1. rusagonashvili@gmail.com

    :) უღრმესი მადლობა, ქალბატონო მზია! <3

  1. Mzia siradze

    ერთი სიტყვით, მაგარიაააააააააააა!

Отправить комментарий