გრიგოლ ხანძთელის მოღვაწეობის შესწავლის შემდეგ მე-10 კლასის მოსწავლეებთან ერთად გადავწყვიტეთ, მიღებული ცოდნა პრაქტიკულ და მულტიმედიურ პროდუქტად – საინფორმაციო-სარეკლამო ბროშურად გადაგვექცია.
ეს იყო გაცილებით მეტი, ვიდრე მხოლოდ დავალება – ეს იყო უნარებზე დაფუძნებული სწავლება რეალურ კონტექსტში.
🎯 რა ისწავლეს ამ პროცესში მოსწავლეებმა?
მათ გაუაზრებლად კი არა, მიზნობრივად განავითარეს:
🔹 კვლევისა და ანალიზის უნარები – მოიძიეს ისტორიული წყაროები და მოძიებული ინფორმაცია გააერთიანეს,
🔹 ციფრული წიგნიერება და ტექნიკური კომპეტენციები – იმუშავეს ვიზუალურ მასალაზე, ისწავლეს ციფრული ხელსაწყოებით სარეკლამო პროდუქტის შექმნა,
🔹 კომუნიკაციური და სარეკლამო უნარები – იფიქრეს, როგორ ესაუბრათ ტურისტისთვის მოკლედ, შთამბეჭდავად და მიზანმიმართულად,
🔹 კულტურული ცნობიერება – გაიაზრეს ქართული კულტურის ღირებულება და მისი პოპულარიზაციის აუცილებლობა,
🔹 კრიტიკული და შემოქმედებითი აზროვნება – შეარჩიეს მნიშვნელოვანი, სასარგებლო ინფორმაცია და შეიტანეს ბროშურის სტრუქტურაში,
🔹 ორგანიზების უნარი – დაგეგმეს მარშრუტი და ტურისტული მოძრაობის ლოგიკა.
📌 ამ აქტივობამ მოსწავლეები ისტორიიდან თანამედროვე კომუნიკაციაში გადმოიყვანა. მათ ისწავლეს, როგორ გადმოსცენ ღირებული ინფორმაცია გასაგებად, მიზნობრივად და შედეგზე ორიენტირებულად.
👩🏫 მე, როგორც მასწავლებელი, ამ პროცესში ვიყავი არა მხოლოდ მასალის მიმწოდებლად, არამედ
✔ წარმმართველი,
✔ მოტივატორი,
✔ რესურსების შერჩევისა და მათი მიზნობრივი გამოყენების მეგზური,
✔ კრეატიული აზროვნების სტიმულატორი.
ასეთი აქტივობები მაძლევს საშუალებას, სწავლა მორგებული იყოს ცხოვრებაზე, მოსწავლეები კი აქტიური შემოქმედები და არა მხოლოდ მსმენელები. ეამგვარად ვცდილობ სწავლება გარდავქმნა გამოცდილებად, რომელიც მოსწავლეებს მომავალშიც თან გაყვებათ
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
0 коммент.:
Отправить комментарий