დღეს კლასში გავაცოცხლეთ გამოცდილება, რომელიც არა მხოლოდ ლექსით, არამედ პრაქტიკითაც გაძლიერდა – ჩვენ გავიარეთ "პურის გზა". მეორეკლასელებმა შეისწავლეს ლექსში მოყოლილი მარშრუტი ხორბლის მარცვლიდან პურამდე და ეს ცოდნა პრაქტიკულად განამტკიცეს.
ეს გრძელვადიანი პროექტი შემდეგნაირად განხორციელდა:
მშობლების ჩართულობით: პატარა "პურის მცხობელებმა" სახლში, მშობლების დახმარებით, ცომი მოზილეს და პური გამოაცხვეს.ეს პროცესი ვიდეოებით დააფიქსირეს, რამაც მათში აღფრთოვანება გამოიწვია.
საკლასო გაკვეთილი: შემდეგ გაკვეთილზე ნასწავლი ლექსი გავიხსენეთ, განვიხილეთ პურის შექმნის პროცესი, ერთად ვუყურეთ ვიდეოებს და გამოცდილებები გავუზიარეთ ერთმანეთს.
გემრიელი დაგემოვნება: პროექტის დასასრულს "ნუგბარის გამოფენა" მოვაწყვეთ, სადაც ბავშვების ხელით გამომცხვარი პური წარმოვადგინეთ და, რა თქმა უნდა, ერთად დავაგემოვნეთ!
ამ აქტივობამ შემდეგ შედეგებამდე მიგვიყვანა:
✅ გააღრმავა პრაქტიკული ცოდნა: ბავშვებმა გაიცნეს პურის დამზადების გზის ყველა ეტაპი – ხორბლის მარცვლიდან ცომის მოზელვამდე და პურის გამოცხობამდე.
✅ შრომითი და ეკონომიკური ღირებულებების გაძლიერება: ამ პრაქტიკული გამოცდილებით ბავშვებმა გაიგეს შრომის ფასი და სასწავლო პროცესში მიღებული აბსტრაქტული ცოდნა რეალურ, ყოველდღიურ ცხოვრებაში გადაიტანეს.
✅ ოჯახური სითბოსა და კოლექტიური აქტივობის ხელშეწყობა: მშობლების ჩართვამ და ოჯახურმა აქტივობამ არა მხოლოდ გააძლიერა ოჯახური კავშირები, არამედ კლასში თანამშრომლობითი გარემოც შექმნა.
მე, როგორც მასწავლებელს, ასეთი აქტივობები ნამდვილად მახსენებს, რომ სწავლის პროცესი არ შემოიფარგლება მხოლოდ წიგნებითა და თეორიული მასალით, არამედ გამოცდილებით სწავლის პროცესშიც მიმდინარეობს. ეს არის გზა, რითაც ახალგაზრდებში ვითარდება შრომის ღირებულების გაცნობიერება და გვეუფლება უდიდესი სიამოვნება, ემოციები და შთაბეჭდილებები – რაც სასწავლო და პიროვნული ზრდის აუცილებელი კომპონენტია.
იმედია, მომავალში კიდევ უფრო უნიკალურსა და ინოვაციურ აქტივობებს განვახორციელებთ, სადაც ბავშვები იმდენად დაინტერესდებიან, რომ ცოდნა ბუნებრივად გადაეცემათ და ყოველდღიური ცხოვრება სასწავლო გამოცდილებად იქცევა.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
0 коммент.:
Отправить комментарий