დღეს ხორნაბუჯის საჯარო სკოლაში განსაკუთრებით თბილი და შთამაგონებელი ატმოსფერო გვქონდა — მეორე და მეათე კლასის მოსწავლეებმა ერთად გამართეს კითხვის საათი. უფროსკლასელებმა პატარებს წაუკითხეს ალადინის ზღაპარი, შემდეგ კი მცირე დისკუსიით ერთად გააანალიზეს წაკითხული.
ეს არ იყო მხოლოდ ზღაპრის მოსმენა — ეს იყო ურთიერთობებზე, განვითარებასა და ერთმანეთის გაზრდაზე დაფუძნებული გაკვეთილი.
🌱 რატომ არის ასეთი აქტივობები ფასეული?
🔹 პატარები სწავლობენ სწორად მოსმენას და აქტიურ დაკვირვებას — უფროსკლასელთა მაგალითი მათთვის მისაბაძია,
🔹 ტექსტზე ერთობლივი ფიქრი აძლიერებს კრიტიკულ აზროვნებასა და აზრის გამოხატვის უნარს,
🔹 განსხვავებული ასაკის ბავშვების თანამშრომლობა ავითარებს სოციალურსა და ემპათიურ უნარებს,
🔹 ხმამაღლა კითხვის გაბედვა კი, რაც ასე თამამად სცადეს მეორეკლასელებმა, გაძლიერებული თავდაჯერებულობისა და განვითარების საუკეთესო მტკიცებულებაა.
📚 ამ შეხვედრამ კიდევ ერთხელ დაგვანახა, რომ სკოლა მხოლოდ ცოდნის გადაცემის ადგილი კი არა, ურთიერთობებისა და უნარების განვითარების სივრცეა, სადაც უფროსებს შეუძლიათ მაგალითი მისცენ უმცროსებს, ხოლო პატარებს – აიმაღლონ საკუთარი თვითშეფასება და მოტივაცია.
👩🏫 ასეთი ინიციატივები მაძლევს შესაძლებლობას:
✔ სწავლება გადავაქციო ურთიერთობითა და ემოციით მდიდარ პროცესად,
✔ თითოეული მოსწავლე დავინახო როგორც უნიკალური შესაძლებლობის მქონე ინდივიდი,
✔ და შევქმნა გზები, სადაც სწავლება ბუნებრივად ყალიბდება თანადგომაზე, ნდობასა და შთაგონებაზე.
💛 მადლობა თითოეულ პატარა და დიდ მკითხველს ამ თბილი და შინაარსიანი შეხვედრისთვის!
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
0 коммент.:
Отправить комментарий